Wednesday, November 26, 2014

تصویر تاریخی سال 1392

‏نه الله, نه مولا علی, و نه امام زمان, هیچکدام نتوانستند مسئله به بن بست کشیده شدن افتصاد نظام اسلامی در ایران را حل کنند. بالاخره دوباره جام زهر نوشیده شد و نرمش قهرمانانه به چرخش غائط خورانه تبدیل گشت و دست به دست کسانی داده شد که 36 سال در خیابانها بر علیه آنها عربده زدند و گفتند مرگ بر آمریکا. چه دیده ای, شاید روزی هم ضریح طلائی برای آمریکا ساختند.

ای کاش آن کله خری که اقتصاد را مال خر میدانست, زنده بود و بالاخره میفهمید که یک من کاه چقدر ارزش دارد.

36 سال داد زدند و فریاد کردند و آخرش هم چاره را در دست همان شیطان بزرگ یافتند. تا بفهمند که اسلام  و تمام مقدسهای اسلام هیچکاره اند و تنها وسیله ای برای فریب مردم بکار گرفته میشوند. 

مسئله اینجاست که چه کسی را از این به بعد جایگزین این شیطان بزرگ بکنیم؟ اسرائیل را؟ از کجا معلوم که در فردای دیگر دست بسوی اسرائیل دراز نشود, بنا بر این اگر خواستی مرگ بر اسرائیل بگوئی, کمی آهسته تر بگو که مبادا شیشه توهمات آخوندها بشکند و در هم بریزد.

اینبار واقعا جام زهر بود که نوشیدند. زیرا رابطه آمریکا با این دست دادن تازه آغاز شده و ایران را آرام نخواهد گذاشت. اثرات این زهر در چند سال آینده بروز خواهد کرد. هجوم فرهنگ غرب, جوانان ایران را دگرگون خواهد ساخت و طبع کنجکاوی و بهتر جوئی, آنها را از عالم خرافات بیرون خواهد کشید. 

طعم تلخ زهر از یک طرف و هجوم ایرانیان به فرهنگ غربی از طرف دیگر نظام اسلامی را نا علاج خواهد کرد و سر انجام دو نیرو یعنی انبوه ترقی خواهان در یک طرف و خرافه پرستان مرتجع  در طرف دیگر در برابر هم به صف خواهند ایستاد و اینبار به کمک شیطان بزرگ, خرافه سازان و خرافه پرستان به جهنم تاریخ فرستاده خواهند شد.‏

No comments:

امتیاز بدهید