Monday, April 14, 2014

جراحان و پرستاران بخش کلیه و میزراه بیمارستان ابن سینا تهران - 1322 خورشیدی
 

 .
در سال 1319 خورشیدی بيمارستانهاي تهران به دانشكده پزشكی ملحق شدند و مريضخانه دولتی با تجهیز شدن به دستگاه های پزشکی به بيمارستان سينا تغيير نام داد. در همين سالها... بخش و درمانگاه ميزراه براي اولين بار در بيمارستان راه اندازي گرديد و رياست آن را نيز دكتر سعيد مالك بر عهده داشتند.
در سال 1328 خورشیدی به همت پروفسور عدل نيز بخش سوانح راه اندازي گرديد و در حدود ده سال بعد با تلاش مجدد پروفسور عدل، بخش جراحي اورژانس در بيمارستان سينا راه اندازی شد و بدين ترتيب اولين بخش مجهز تروما و سوانح پس از سالها تلاش در بيمارستان سينا با گنجايش 150 تخت و زير نظر بخش جراحی راه اندازی گرديد
 
Photo: ‎جراحان و پرستاران بخش کلیه و میزراه بیمارستان ابن سینا تهران - 1322 خورشیدی
.
در سال 1319 خورشیدی بيمارستانهاي تهران به دانشكده پزشكی ملحق شدند و مريضخانه دولتی با تجهیز شدن به دستگاه های پزشکی به بيمارستان سينا تغيير نام داد. در همين سالها بخش و درمانگاه ميزراه براي اولين بار در بيمارستان راه اندازي گرديد و رياست آن را نيز دكتر سعيد مالك بر عهده داشتند.
در سال 1328 خورشیدی به همت پروفسور عدل نيز بخش سوانح راه اندازي گرديد و در حدود ده سال بعد با تلاش مجدد پروفسور عدل، بخش جراحي اورژانس در بيمارستان سينا راه اندازی شد و بدين ترتيب اولين بخش مجهز تروما و سوانح پس از سالها تلاش در بيمارستان سينا با گنجايش 150 تخت و زير نظر بخش جراحی راه اندازی گرديد.
.
تاریخ در تصویر‎

No comments:

امتیاز بدهید