Tuesday, July 1, 2014

سفره افطار ماه مبارک رمضان سال 1393

‏منم مثل تو مات این قصه‌ام
تو هم امشبو مثل من دعوتی
درست تو همین ساعت و ثانیه
سزاوار زیباترین رحمتی
♫♫
تو این حسّ و حال عجیب و غریب
دو تا بال میخوای که رو شونته
تو از هر مسیری بری می رسی
تو از هر دری بگذری خونته
 ♫♫
از این سفره ها معجزه دور نیست
ببین دست دنیا تو دست منه
دعا می کنم تا اجابت بشه
دعا می کنم چون دلم روشنه
 ♫♫
من از عشق بارون به دریا زدم
به بارون و به آسمون دعوتیم
چه مهمونی با شکوهی شده
تو این لحظه هایی که هم صحبتیم
 ♫♫
تو این حسّ و حال عجیب و غریب
دو تا بال میخوای که رو شونته
تو از هر مسیری بری می رسی
تو از هر دری بگذری خونته
 ♫♫
از این سفره ها معجزه دور نیست
ببین دست دنیا تو دست منه
دعا می کنم تا اجابت بشه
دعا می کنم چون دلم روشنه
 ♫♫
من از عشق بارون به دریا زدم
به بارون و به آسمون دعوتیم
چه مهمونی با شکوهی شده
تو این لحظه هایی که هم صحبتیم‏

No comments:

امتیاز بدهید