Monday, September 23, 2013

سریال "مریخی محبوب من"



سریال "مریخی محبوب من"




این سریال از برنامه های مورد علاقه همه افراد خانواده، به خصوص ما بچه ها بود.
Ray Walston در نقش "عمو مریخی" که با یک سفینه فضایی از سیاره مریخ بلند
شده بود و در قسمت اول سریال نشان داده شده بود که چطور طی سانحه ای
بر روی زمین فرود آمده، موجودی بود شبیه انسان با این تفاوت که هر وقت مشغول
فکر کردن می شد یا از مریخ با او تماس می گرفتند، دو تا آنتن شبیه آنتن رادیو
روی سرش سبز می شد و به خصوص با دوبله زیبایی که داشت بسیار دوست داشتنی بود!
Bill Bixby هم در نقش "تیم اوهارا"، دوست زمینی او بازی می کرد.
"مریخی محبوب من" از سال 1963 تا 66 در 75 قسمت سیاه و سفید و 32 قسمت رنگی
از تلویزیون CBS امریکا پخش شده بود و سال 1350 هم با دوبله ای بسیار دلنشین
برای ما بینندگان تلویزیون ملی ایران به نمایش درآمد.


دانلود تیتراژ ابتدای مریخی محبوب من
دانلود قسمت کوتاهی از مریخی محبوب من

No comments:

امتیاز بدهید