Tuesday, September 24, 2013

سريال تلويزيوني تارزان (TARZAN TV Series)

سريال تلويزيوني تارزان (TARZAN TV Series)




سريال تلويزيوني تارزان با شركت Ron Ely از اون تيپ برنامه‌هايي بود كه گرچه در مجموعه برنامه كودك پخش نمي‌شد ولي
 
بچه‌ها، به‌ويژه پسرها، خيلي با علاقه برنامه رو دنبال مي‌كردند...
 
تارزان (TARZAN) در كودكي و در جنگل از پدر و مادرش دور افتاده بود و در آغوش يك گوريل ماده بزرگ شده بود و راه و رسم زندگي در جنگل رو ياد گرفته بود. بعد از مدتي خانواده‌اش او رو پيدا كرده بودند و به شهر برده بودند ولي او با اين‌كه چندين سال در شهر زندگي كرده بود و تحصيلاتي هم داشت نتونسته بود شهرنشيني رو تحمل كنه و دوباره با هدف حمايت از طبيعت و حيوانات جنگل كت و شلوار و پيراهن و كفش رو كنار گذاشته بود و به آغوش طبيعت برگشته بود! Ron Ely برعكس هنرپيشه‌هاي قبلي اين نقش خيلي اصرار داشته كه همه صحنه‌ها رو خودش بدون بدل‌كار بازي كنه و باوجود اين‌كه ورزش‌كار بوده و اندام آماده‌اي داشته، چون بدل‌كار حرفه‌اي نبوده، بارها و بارها دچار حادثه مي‌شه و جراحت‌هاي سختي برمي‌داره. فقط در سيزن اول هفده بار مجروح مي‌شه. پاهاش موقع دويدن روي آتش مي‌سوزه، شير (با اين‌كه اهلي بوده) گازش مي‌گيره، دست و پاش زخمي مي‌شه و دو بار هم موقع پريدن از ارتفاع كتفش درمي‌ره!
يك‌بار هم Ron Ely به ايران اومد و مهمان تلويزيون ملي ايران و پرويز قريب افشار بود و برنامه مخصوصي براش تدارك ديده بودند، البته با سر و لباس مرتب!
اين سريال از سال 1966 تا 1968 از تلويزيون NBC امريكا پخش شده بود و دوبله شده اون هم سال‌هاي 54 يا 55 از تلويزيون خودمون پخش شد.تيتراژ ابتداي سريال تلويزيوني تارزان

No comments:

امتیاز بدهید