Tuesday, September 24, 2013

برنامه كودك راديو ايران

برنامه كودك راديو ايران


سال 1351 من 7 ساله بودم. اون زمان بچه‌ها نقاشي‌هاشون رو براي برنامه كودك راديو (ساعت 10 صبح) مي‌فرستادند. آخر برنامه چند دقيقه رو گذاشته بودند براي اعلام نام فرستندگان نقاشي‌ها و تعريف و تمجيد از نقاشي‌هاي اون‌ها. من هم نقاشيم رو براي برنامه فرستاده بودم و دو سه هفته بود كه منتظر بودم. بالاخره انتظار به پايان رسيد و يك روز بعد از پخش آيتم "بابا پستچي" بود، "عمو جنگل" بود يا "بابا ابر" (بابا ابر تندترش كن، تندتر و تندترش كن ...!)، اسم من رو هم خوندند و با به‌به و چه‌چه از نقاشيم تعريف كردند. سه چهار روز بعد هم اين كارت پستال اومد در خونه‌مون. حتما كسان ديگري هم هستند كه مشابه اين كارت رو تا به حال نگه داشته‌اند و من يك نفر ديگر رو هم غير از خودم مي‌شناسم كه شبيه اين كارت رو نزديك به چهل ساله كه پيش خودش نگه داشته و هر بار كه چشمش به اون ميفته بدتر از من چند دقيقه‌اي روحش پر مي‌كشه و مي‌ره تو چهل سال پيش.

No comments:

امتیاز بدهید