Tuesday, September 24, 2013

باگالوها (The Bugaloos)



باگالوها (The Bugaloos)


باگالوها (Bugaloos) مجموعه تلويزيوني شاد و جذابي بود كه از سال 1970 به مدت دو سال هر هفته شنبه‌ها صبح از شبكه تلويزيوني NBC امريكا براي رده سني كودك و نوجوان پخش شده بود و دو سه سال بعد هم به تلويزيون ما رسيد ...
 

... شخصيت‌هاي اصلي اين مجموعه سه تا پسر و يه دختر نوجوان بودند كه هر كدوم به شكل يكي از حشرات لباس پوشيده بودند و شاخك هم داشتند، همين‌طور مي‌تونستند پرواز كنند. اين چهار تا، يعني زنبور، كفش‌دوزك ، پروانه و ملخ توي نسخه اصلي هر كدوم اسم بامسمايي داشتند و ساز بخصوصي مي‌زدند. زنبوره اسمش Harmony بود و كي‌بورد مي‌زد، كفش‌دوزك اسمش Courage بود و درامز مي‌زد، پروانه اسمش Joy بود و نوازنده پركاشن و خواننده بود و ملخه يا I.Q. هم گيتار مي‌زد و صداي قشنگي هم داشت. داستان به اين شكل بود كه اين گروه موسيقي صداي قشنگي داشتند و آهنگ‌هاشون خيلي طرف‌دار داشت. به‌خاطر همين، يك پيرزن عجوزه بدذات و بدصدا به نام Benita Bizarre كه هيچ‌كس صداش رو دوست نداشت، هر بار سعي مي‌كرد با نقشه قبلي و با كمك نوچه‌هاي دست و پا چلفتي خودش اون‌ها رو به دام بندازه يا از بين ببره! يك اسلحه ماوراء صوت هم داشت كه به هركس شليك مي‌كرد گيج مي‌شد و مي‌خورد زمين!

توي ويكي نوشته بود سال 1970 براي انتخاب چهار بازيگر اصلي مجموعه كه بايد آزمون خوانندگي، رقص و بازيگري مي‌دادند بيش از 5000 نفر شركت كرده بودند، از جمله Phil Collins و John Reid كه بعدها مدير برنامه‌هاي Elton John شد!
يادم نيست توي تلويزيون خودمون اين شخصيت‌ها رو با چه نامي دوبله كرده بودند.
تيتراژ ابتداي باگالوها
يكي از ترانه‌هاي باگالوها
 

No comments:

امتیاز بدهید