Saturday, August 2, 2008

ر اکوئل ولش از شوهرش طلاق می گيرد


راکوئل ولش از شوهرش طلاق می گیرد
مدتی است که روابط ستاره سکسی هالیوود « راکوئل ولش » با شوهرش « پاتریک کورتیس » تیره شده است و اخیرا راکوئل ولش در یک مصاحبه مطبوعاتی رسما به خبرنگاران گفت : ازدواج من و پات در آستانه جدایی و طلاق است . در فوریه 1967 هنگامی که این ستاره سکسی در پاریس به عقد و ازدواج پاتریک کورتیس درآمد اظهار داشت : من مرد زندگی خود را یافته ام و تا آخر عمر از او جدا نخواهم شد .
پاتریک کورتیس کارگردان و تهیه کننده فیلم ،همان کسی بود که راکوئل ولش را کشف کرد و به عالم سینما معرفی کرد .
پاتریک نیز گفت : ما سوگند خورده ایم که تا آخر عمر به یکدیگر وفادار باشیم و جدایی بین ما معنایی نخواهد داشت .
ولی هنوز چهار سال و دو ماه از آن موقع نگذشته است که زندگی زناشویی آندو بپایان رسیده و آنها می خواهند از یکدیگر جدا شوند و از آن عشق آتشین و آسمانی ،ظاهرا اثری باقی نمانده است . علت این جدایی و عدم توافق را حسادت زیاده از حد پاتریک کورتیس میدانند .
پات فوق العاده نسبت به راکوئل ولش مشکوک بود . دائما با او بود و از هرگونه ارتباط همسر جذاب و سکسی خود با مردان ناراحت می شد . وقتی راکوئل ولش در یک فیلم عشقی میخواست بازی کند ،پاتریک کورتیس عذاب می کشید .او در هنگام فیلمبرداری حتما کنار همسرش حاضر می شد و صحنه های عاشقانه و بوسه های طولانی که راکوئل ولش و همبازی هایش می بایستی از یکدیگر بگیرند ،آتش به جان او می زد و یکبار بقدری عصبانی شد که پس از پایان یک صحنه فیلمبرداری با راکوئل ولش دعوا کرد و یک سیلی محکم به گوش او زد .
اطلاعات هفتگی / اردیبهشت 1350 / شماره 1534



No comments:

امتیاز بدهید