Saturday, August 2, 2008

لیلا فروهر : من عجالتا پای عشق را بریده ام

حرفهای تازه لیلا فروهر
لیلا فروهر : من عجالتا پای عشق را بریده ام
لیلا فروهر خواننده و ستاره جوان در یک مصاحبه تازه گفت بعد از 18 سالگی ،آنقدر خود را بزرگ و عاقل می بینم که در همه موارد زندگی ،شخصا تصمیم بگیرم و احتیاجی به حمایت و کمک دیگران نداشته باشم و شاید بزودی در صف سرمایه داران کم سن وسال ،ولی خوش آتیه قرار گیرم !
از لیلا پرسیدیم : می گویند انگار تو منتظر 18 سالگی بودی !چه .بلافاصله خود را از زیر فرمان پدر بیرون کشیدی ودر هر موردی خود تضمیم می گیری ؟
لیلا می گوید این اتفاقی بود که می بایست روزی بیافتد و من برای خودم مستقل شوم و در هر موردی شخصا تصمیم بگیرم .اگر قبل از 18 سالگی هم امکانش وجود داشت حتما این کار را می کردم .بهرحال اینروزها در همه زمینه ها شخصا تصمیم می گیرم .
بحمدالله زندگی راحتی دارم .آدم دوراندیشی هستم .خانه خوبی خریداری نمودم که مرتب قسط هایش را می پردازم .وسایل خانه خریده ام و اگر سرمایه ام به حد کافی رسید شاید در زمینه های مختلف سرمایه گذاری کنم و بزودی مرا در قالب یک سرمایه دار کم سن و سال و در عین حال عاقل و خوش آتیه ببینید ،تعجبی هم ندارد .
چون من نه اهل قمار ،نه اعتیاد ،نه ولخرجی هستم و نه عقده ای دارم ونه قصد تظاهر ...یک خواننده و ستاره جوان هستم که میخواهم آینده خوبی تدارک ببینم .کسی هم پشت پرده وجود ندارد که پول مرا بالا بکشد و یا مردی که به پایش پول بریزم .
در حقیقت من خودم آقا و سرور خودم هستم وبا وجود سن وسال کم آنقدر تجربه اندوخته ام که کلاه سرم نرود و مفت نبازم ! در این میان پدرم هم کار خودش را می کند و بمن کاری ندارد .
از لیلا پرسیدم
که در زندگی تو هیچ مرد ،هیچ عشق و امید و آرزویی وجود ندارد ؟می گویند با امیر مجاهد «کارگردان جوان » در بعضی محافل دیده شده ای ؟
لیلا می گوید : من در زندگی خود ،عجالتا پای عشق را بریده ام .چون این روزها عشق ها رنگ و بوی مادیات دارد و بس ! آنقدر در کار سینما ،تلویزیون و موزیک سرگرم هستم که دیگر فراغتی برایم نمی ماند به عشق و مرد ایده ال و جنجال های اینچنین فکر کنم .باور کنید من این زندگی آرام را بیشتر دوست دارم .مطمئن باشید آقابالاسر ،اینروزها کلی دردسر و خرج برمیدارد !که از عهده من یکی خارج است !
در مورد امیر مجاهد هم باید بگویم او بکلی مرد مورد پسند من نیست ولی البته بعنوان همکار به او احترام می گذارم و اگر سلام و علیکی بین ما بوده حتما در یک مجلس و محفل هنری بوده است . قرارداد سینمایی هم با امیر مجاهد ندارم که مثل بعضی ها بهانه بیاوریم که : ما با هم همکاری داریم !دوستی مان فقط در سطح دو همکار خوب و صمیمی است !
* زندگی خانوادگی
زندگی خانوادگی من با مادر و خواهر و برادر کوچکم خیلی صمیمی وپر صفا می باشد و فکر می کنم آنقدر دور هم خوش و خرم هستیم که صلاح نباشد پای مردی به زندگی مان باز شود .
از لیلا پرسیدیم : اخیرا آهنگ های خارجی نیز میخوانی ؟ عده ای می گویند لیلا خواسته در این زمینه هم از گوگوش تقلید کند ؟
لیلا می گوید : من عاشق آهنگ « جولی » بودم و به همین جهت آن را خواندم و اصلا به این مسئله که قبلا گوگوش آهنگ های خارجی می خوانده توجهی نداشتم .فکر می کنم خیلی ها اینکار را کردند و می کنند و این مسئله به گوگوش ربطی ندارد .بنظرمن هر کسی بهتر بخواند موفق تر خواهد بود و باید تشویق شود همین و بس .
از لیلا پرسیدیم : می گویند چندی پیش که در یک استودیو ، به ضبط آهنگی مشغول بودی ناگهان با رسیدن محمود قربانی به استودیو ، از ترس فرار کرده ودر اطاقی بیهوش می شوی ؟
لیلا می گوید : راستش با دیدن محمود قربانی عصبی و خشمگین شدیدا ترسیدم و بهت زده بر جای ماندم ولی محمود کاری با من نداشت ،او شنیده بود که شهره و مرتضی و من به ضبط آهنگ سه صدایی برای برنامه نوروز مشغول هستیم به سبب اختلاف با شهره به استودیو آمد و درگیری هم بین آنها بود و بمن ارتباطی نداشت ،اما منکر نمی شوم که من هم سخت ترسیدم و ساعت ها بهت زده برجای میخکوب شدم و سرانجام هم ضبط این آهنگ سه صدایی بهم خورد .
پایان
مجله جوانان / شماره 596 /اردیبهشت 1357



No comments:

امتیاز بدهید