Saturday, August 2, 2008

۲۴ ساعت از زندگی مهستی (بمناسبت درگذشت او )


24 ساعت از زندگی مهستی
* برای مهستی هم مثل بعضی دیگر از خواننده ها و هنرپیشه ها خوردن صبحانه مفهومی ندارد و خوردن غذایش به عنوان ناهار و شام در هر 24 ساعت در ساعت های 3 بعداز ظهر و 12 شب خلاصه می شود
*مهستی در یک رژیم غذایی همیشگی به سر می برد .غذایش اکثرا استیک (گوشت کاملا پخته ) می باشد و بعد انواع و اقسام سوپ سبزی ، غذاهای مورد علاقه مهستی یکی قورمه سبزی است و دیگری لوبیا پلو .
*ساعت هشت بعدازظهر هرشب که می شود آرایشگر مخصوص مهستی به خانه او می آید تا مدل موهای او را به نوعی که با لباسش نیز هماهنگی داشته باشد آرایش کند و این کار بیش از یکساعت و نیم طول می کشد .
*همه دوستان او می دانند که برای دیدنش باید بین ساعت های 4 بعداز ظهر تا هشت شب به خانه اش بروند ،او در تمام مدت 24 ساعت تنها این چند ساعت را فرصت دارد تا به کارهایی مثل رسیدگی به کارهای دخترش ، مادرش و دیدار دوستانش بگذراند .
* از پولی که مهستی هرماه بابت آرایش موهایش می پردازد که بگذریم ،باید بگوییم او هرماه پولی در حدود 40000 تومان بابت تهیه و دوخت لباس میدهد .
*ساعت 10 شب که می شود مهستی خانه خود را ترک می کند .مقصدش کاباره ای است که در آن برنامه اجرا می کند .برنامه شبانه مهستی فقط محدود به اجرای برنامه در کاباره نیست .رفتن به میهمانیها و عروسی ها از جمله کارهای اوست .
* مهستی می گوید : من هنرم را خیلی دوست دارم و از طرفی من فکر می کنم یک زن هم می تواند خواننده خوبی باشد و هم زن خانه دار و شوهردار خوبی .
* مهستی در مورد جالبترین نامه ای که بدستش رسیده می گوید : چندی پیش نامه ای داشتم از یک چوپان که حرفهای دلش را به کس دیگری گفته بود واو برایش نوشته بود که رادیوی کوچکی خریده ام که همه جا دنبال من است .حتی وقتی که مشغول چراندن گوسفندها در صحرا هستم به امید اینکه صدای تو رابشنوم ...خانم مهستی من شما را خیلی دوست دارم و...
* از خوانندگان مورد علاقه مهستی یکی محمودی خوانساری است و دیگری هایده و از هنرپیشگان ایرانی مورد علاقه اش :بهروز وثوقی و پوری بنایی می باشند .
* از برنامه های تلویزیونی طرفدار برنامه های موسیقی ایرانی آن است و سریال ایرانی تلخ و شیرین .
*تا بحال دوبار از مهستی خواسته اند که در فیلم های سینمایی بازی کند ولی او جواب منفی داده است .
* لازم به ذکر است که هنگام تهیه این گزارش خانم مهستی 29 سال داشته است .
مجله اطلاعات هفتگی / شماره 1741 / خرداد 1354

No comments:

امتیاز بدهید