Saturday, August 2, 2008

دل شکستن هنر نمی باشد !


روزان : کدامیک از هنرپیشگان خوب عشق بازی می کنند !
یک راوی و یا به معنای دیگر یکی از کسانیکه در جریان فیلمبرداری از صحنه های عشقی و یا سکسی اکثر فیلمها قرار دارد ،می گوید :
روزهائیکه قرار است از یک صحنه سکسی فیلمبرداری شود ،معمولا یک روز خاص و فوق العاده است زیرا برای اینکه هنرپیشه ها راحت تر نقش خود را بازی کنند جزکارگردان و فیلمبردار و احیانا یک نفر دیگر (آسیستان )کسی در اینگونه صحنه ها حق حضور ندارد .
این راوی می گوید از فروزان شنیده است که صحنه های عشقی فیلمها پر از خاطرات مضحک برای این هنرپیشه بوده ....مثلا فروزان در جایی گفته است : بعضی از هنرپیشه های مرد درست در لحظه ای که میخواسته اند اورا ببوسند ،یاد زنشان افتادند و مثلا زیرلب گفته اند «...خدایا بامید تو ....خدایا خودم را بتو سپردم » و بعضی ها هم آنقدر رنگ و وارنگ شده اند و آنقدر عرق از چهارستون بدنشان ریخته که هنرپیشه سکسی سینمای ایران مجبور شده جور طرف را هم بکشد واز هنر بی پروائی خود چاشنی بی پروائی آقا بکند .
راوی میگفت : در سییرا فیلم بودم و قرار بود برای فیلم قلندر صحنه عشق بازی یکی از هنرپیشگان با فروزان جلو دوربین بیاید .باصطلاح صحنه شب زفاف بود .اما علی حاتمی که گویا حوصله قهر و ناز فروزان را نداشت به آن هنرپیشه اصرار میکرد که « جان من برو یک لیف و صابون حسابی بزن و بیا » وهرچه آن هنرپیشه قسم میخورد که « ...بابا من صبح به صبح حمام می کنم » حاتمی دست بردار نبود ...وچه درد سرتان بدم بلاخره آقای هنرپیشه را مجبور کردند یک حمام دیگر بگیرد .
راوی از فروزان خاطره دیگری داشت و آن اینکه در یکی از صحنه های « بازهم عشقی » یک فیلم از آخرین فیلمهای فارسی ،هنرپیشه ای یک شیشه ادکلن را که در محل فیلمبرداری بوده روی تن و بدن خود خالی می کند و البته بین خودمان بماند این ادکلن مربوط به زمان های ماضی بسیار بعید!!! بوده و بوی تند و عوضی !آن هنرپیشه سکسی سینمای فارسی را آنقدر ناراحت می کند که بخنده می گوید : « ...بابا عجب معشوق معطری داریم ما ...» .
راوی در باره فروزان و مردانیکه با او در فیلمها نقش « عشق آمیز » داشته اند می گوید : روی هم رفته « فروزان » خوشش نمی آید که هنرپیشه مرد تنش بوی عرق بدهد .اما فروزان از چیز دیگر هم خیلی خنده اش می گیرد (البته فروزان آنقدر زرنگ است که خنده اش را میگذارد برای خلوت ) و آن اینکه بعضی از آقایان در جلوی دوربین میخواهند وانمود کنند که فوت و فن عشق بازی را خوب میدانند و آنوقت کارهائی می کنند که حتی خود راوی خنده اش میگیرد .
فروزان در جایی گفته است که : « ...بهروز وثوقی هنرمندانه تر از هر هنرپیشه ای عشق بازی می کند .او بخصوص با نگاه می تواند حرف عشق را بهتر به زبان بیاورد تا با آغوش ...اما راوی می گوید «...ازمن بشنوید و هرگز باور نکنید فروزان جز به (سیامک ) به مرد دیگری دل بدهد که البته سیامک همان پسر فروزان است که در سویس درس می خواند .
راوی باز هم در زمینه عشق می گوید : «طفلک فروزان مثل بسیاری از مردها بعلت آنکه زن شناس هستند هرگز عاشق زنها نمی شوند .، فروزان هم مرد شناس است و اگر دست نوازشی برسر مردی بکشد صرفا به لحاظ رعایت این مصرع است که : دل شکستن هنر نمی باشد !
اطلاعات هفتگی / شماره ۱۵۴۷ / مرداد ۱۳۵۰


No comments:

امتیاز بدهید