Saturday, August 2, 2008

شب های هيجان انگيز بانکوک




شب های هیجان انگیز بانکوک


سیاحان می توانند برای تمام مدت اقامت خود در بانکوک راهنمای زیبایی استخدام کنند .


اگر فرصت زیادی برای اقامت در بانکوک ندارید لااقل سری به حمام های ماساژ بزنید


....بانکوک یکی از شب زنده دارترین شهرهای جهان می باشد .با غروب آفتاب که خیلی هم زود فرا می رسد شهر جدیدی با رستوران ها و کلوپ های شبانه متعدد و بارهائی که دختران میهمان دار زیبا از میزی به میز دیگر می روند ،بیدار می شود .در هیچ شهری به اندازه بانکوک مردم نمی رقصند .
بانکوک در شب زنده داری شهرت بین المللی دارد و مردان خوشگذران و شب زنده دار دنیا به خوبی با زیبایی های شیانه آن آشنایی دارند .ازطرف دیگر بانکوک شهر عشق و موسیقی است .
هرسال گروه های متعدد موزیک پاپ و جاز از نقاط مختلف دنیا رهسپار این شهر شلوغ و شب زنده دار می شوند و اکثر آنها برای مدتی طولانی در این شهر ماندگار می شوند و با سازهای خود موجبات نشاط و خوشی مردم این شهر را فراهم می کنند .
زندگی شبانه مردم این شهر در واقع از ساعت 9 یا 10 شب به بعد آغاز می شود و اغلب بارها و رستوران ها تا 2صبح و حتی بیشتر باز هستند و میهمانان جدیدی می پذیرند .رستوران ها عموما تا ساعت ده و نیم غذای کامل سرو می کنند ولی بارها و اغذیه فروشی های کوچک فراوان در نقاط مختلف شهر وجود دارد که در تمام طول شب باز هستند و غذا دارند .بانکوک آبجوهای خیلی خوبی دارد ،بطوری که از لحاظ کیفیت با بهترین آبجوهای آمریکایی قابل مقایسه است ولی به نسبت گران هستند بطوری که هر بطر آن در بارها در حدود هفت تومان ودر کلوب های شبانه کمی گرانتر به فروش میرسد .
در کلوپ های شبانه و رستوران ها و بارهای بانکوک نوعی نشاط و شادمانی موج می زند .همین هیجان است که مردان تنها را مجذوب می کند و بسوی خود می کشد .در بانکوک هرنوع خوراک خارجی به قیمت های متناسب و خوب یافت می شود .غذاهای محلی تایلندی ها نیز بسیار مغذی و تند می باشد و همانطور گرم سرو می شود و تا حدی شبیه غذاهای چینی و هندی است .
اروپائیانی که عاشق غذای چینی هستند ودر کشورهای خود مرتب به رستوران های چینی می روند در اینجا می توانند خود را کاملا ارضا نمایند .
ماهی پخته و خرچنگ های دریاهای تایلند واقعا لذیذ است و گوشت خوک تایلند نیز از جمله بهترین گوشت های دنیا می باشد .در نتیجه خارجیانی که به این کشور می آیند از لحاظ غذا در مضیقه نخواهند بود و خیلی راحت آنچه را که می خواهند بدست می آورند .
اگر میخواهید از شهر بانکوک دیدن نمایید به نصیحت ما گوش کنید و از گردش های دست جمعی بپرهیزید .پس از آنکه از هواپیما پیاده شدید ،؛از گمرک که عبور کردید در سالن فرودگاه ناگهان یک عده ای راهنمای متملق گردتان حلقه میزنند ودر آن واحد پیشنهاد هتل و جا و ملاقات های جالب و بی نظیر به سویتان سرازیر می شود و مرتب جمله " بانکوک شهر دل انگیز و زیباست " را می شنوید .در روز هم مثل شب ها راهنماها که اغلب جوان هستند برای توصیف شهرشان از این جمله فریبنده استفاده می کنند .از ما به شما نصیحت که زیاد نسبت به این جماعت بدبین نباشید زیرا ممکن است بعدا پشیمان شوید . زیرا در ازای مبلغی در حدود 45 تا 140 تومان در روز می توانید یک راهنما و همراه خیلی خوب انتخاب کنید .بعضی از این راهنمایان واقعا در کار خود مهارت دارند و چون چراغی پرنور جاده بازدید از نقاط دیدنی را برای شخص خارجی که با دلی لرزان و پر امید به هر گوشه ای قدم می نهد ،روشن می کنند .آنها با صمیمیت خود بانکوک را در نظر شخص مسافر چون بهشت جلوه میدهند .حتی بعضی اوقات راهنمایان با مشتریان خود آنقدر صمیمی می شوند که پس از مدتی از دوستان واقعی یکدیگر بشمار می روند .
اغلب این راهنمایان اتومبیل دارند و خیلی راحت شما را از خیابانهای شلوغ و پرجمیعت بانکوک عبور میدهند .لازم است بدانید کوچکترین حرکات شما را زیر نظر می گیرند و سعی می کنند با صمیمیت هرچه میل می کنید برایتان آماده سازند .به کمک آنها شما می توانید با خیال راحت بدون آنکه از طرف جیب برها خطری متوجه تان باشد به گردش در بانکوک بپردازید واز زیبایی های این شهر دیدن نمایید .
زیرا در تنهایی برای مجذوب کردن دختر تایلندی مدتی زحمت می کشید ولی هنگامی که توجه او را جلب کردید در کمال تاسف در می یابیید که طرف مرد است نه زن ،در حالیکه اگر راهنمایی باخود داشته باشید او شما را از این اشتباهات برحذر میدارد .
پس از آنکه ساعت شش صبح از خواب بیدار شدید و تمام آثار تاریخی از جمله معابد بودائی و کلیساها ( زیرا نباید فراموش کرد بانکوک یکی از شهرهای تاریخی جهان می باشد ) را زیر پا گذاشتید و از مسابقات بوکس که شهرت جهانی دارد و همینطور از جازهای بزرگ محلی این شهر دیدن نمودید میل دارید کمی با زنان تایلندی آشنا بشوید .باید بگوییم در این مورد هیچگونه مشکلی وجود ندارد .مخصوصا اگر چند روزی در بانکوک اقامت کنید خیلی راحت می توانید از نزدیک با آنها آشنا شوید .
تماس گرفتن با آنها در ساعات اول شروع کار بارهایی که در اغلب خیابان های بانکوک وجود دارد ،خیلی راحت و امکان پذیر است .
در این بارها شما با زنان خندان تایلندی که در انتظارتان هستند برخورد می کنید .در اینجا دیگر لازم نیست طرف را مجذوب خود نمائید .بلکه در اینجا باید سعی کنید خودمانی باشید و هیچگونه ابهامی بوجود نیاورید .
خیلی راحت ،بدون هیچ گونه مقدمه چینی ناگهان می بینید که یک دختر هیجده ساله تایلندی حاضر است در طول مدت اقامتتان خود را در اختیار شما بگذارد ودر ازای 700 تا 1400 تومان در هفته زندگی عادی شما را پر از خاطرات فراموش نشدنی نماید .
هیچ گونه تذکری لازم نیست به آنها بدهید . زیرا این دختران خیلی خوب تربیت شده اند ودر کارشان وارد هستند . آنها چون یک شیفته واقعی نقش عاشق بیقرار را در برابر شما بازی می کنند و به ارضای کوچکترین تمایلات شما تن در میدهند .
بر حسب اتفاق اگر سفرتان خیلی فوری است ودر فرصتی کوتاه همه چیز از جمله زنان تایلندی را از نزدیک ببینید امکانات دیگری برای آشنایی با آنها وجود دارد که حمام های مخصوص و خانه های ماساژ در درجه اول قرار دارد .کلیه رانندگان تاکسی و پسران خیابانی و حتی پسربچه ها این خانه ها را می شناسند و به آنجاها رفت و آمد دارند .در میان آنها ما خانه « سگورا » و « نیو بانکوک ماساژ » را به شما توصیه می کنیم .
پس از ورود به این خانه ها که اغلب از لحاظ ساختمانی شبیه هم هستند با اطاق شیشه ای مواجه می شوید که درون آن حدود 30 دختر با لباس کار که عبارت از پیراهن بدن نمای کوتاهی است ،نشسته اند .هرکدام از این دخترها به کاری مشغولند ،عده ای بافتنی می کنند بعضی به تلویزیون مینگرند و بعضی دیگر کتاب میخوانند .
در اینجا دیگر مشکلی وجود ندارد بهتر است هرگونه عذر و بدبینی را کنار بگذارید و خوب به آنها بنگرید و یکی را انتخاب نمایید .وقتی انتخاب خود را کردید شماره آن را به مسئولین می گویید .پس از چند لحظه دختر مزبور حاضر می شود و شما را به کابین شخصی راهنمایی می نماید ...
...او یک ساعت تمام کاملا در اختیار شماست و در ازای آن باید 35 تومان بپردازید که الته فقط 4/5 تومان آن به خود دخترک میرسد .پس از یک ساعت مقرر به پایان رسید شما می توانید یکی از سه راه زیر را انتخاب نمایید ،یا احساس می کنید کاملا سر حال آمده اید ،در اینصورت پس از پرداخت پول خارج می شوید یا برای تشکر از دخترک معادل همان مقدار را به خود او می پردازید.درست مثل بازی کازینو یا آنکه دوبرابر قیمت رابه صندوق می پردازید و دختر دیگری را انتخاب می نمایید ...
در ضمن نباید فراموش کرد که شب های بانکوک نیز امکانات خوشگذرانی فراوان در اختیارتان می گذارد . در بانکوک یک مرکز خاص شبانه وجود ندارد ،بلکه بارها و کلوب های شبانه فراوانی در شهر وجود دارد ولی بهتر است شما از قسمت اصلی آن یعنی « شاینشاتاکلوب » و « هانی کلوب » و رستوران پاریس که درست مقابل « پاتونک رود » گه بزرگترین مرکز بار های با مهماندار سالن های ماساژو راهنمایان و همراهان خوش برخورد می باشد ،گردش شبانه خود را آغاز نمایید .
در کافه پاریس حماقت نکنید و گوشه بار به تماشای زوج هایی که همراه آهنگ شاد و آرام ارکستر مورن به یکدیگر می پیچند و می رقصند ،ننشینید .بلکه از مدیر هتل بخواهید که شما را به سالن مهمانداران که در انتهای رستوران قرار دارد ،راهنمایی کند .
درآغاز برنامه شبانه تعداد این دختران مهماندار به صد نفر می رسد ولی ساعتی بعد کمتر از نصف آن هم باقی نمی ماند .اصولا مدیران هتل از این بابت هیچگونه نگرانی ندارند زیرا سالن هیچوقت خالی نیست و مرتب پر و خالی می شود و مشتریان جدیدی وارد هتل می گردند از من به شما نصیحت هنگامی که وارد سالن مهمانداران می شوید ،سعی کنید تحت تاثیر لبخندها و نگاهها و بوسه هایی که برایتان می فرستند قرار نگیرید وبا دقت فراوان در آرامش کامل دختری را انتخاب کنید .این دختر برای یک ساعت نقش نامزد شما را بازی خواهد کرد ،همراه شما سر میزتان می آید و خیلی صمیمانه کنارتان می نشیند ودر حالیکه سرش را بر شانه شما تکیه داده است مشروب می نوشد که البته به حساب شما نخواهد بود برای این یک ساعت 55 تومان می پردازید اوکاری به شما ندارد و مجبورتان نمی کند مشروب بنوشید زیرا هنوز عادات بد اروپایی در اینجا رواج نیافته است ،بلکه فقط سعی می کند به شما خوش بگذرد .
اگر شما از رقص خوشتان بیاید فوری با شما همداستان می شود و با کمال میل دعوت شما را قبول می کند و تسلیم میل شما می شود .حتی اگر بفکرتان برسد که شب را با او بگذرانید کافی است پس از اتمام کار هتل در بیرون منتظرش شوید .بدین ترتیب در ازای مبلغی در حدود 70 ال 300 تومان می توانید شبی را در کنار یک زیبا روی تایلندی به صبح برسانید .
با وجود این تا حدی جای شکرش باقی است که نفع پرستی هنوز تمام کشور را فرا نگرفته است و کمی که از بانکوک دور بشویم می بینیم که مردم زندگی عادی دارند .
در بانکوک مادران تایلندی بدئن هیچ گونه ناراحتی دختر شانزده ساله خود را در ازای هدیه کوچکی در اختیار شما قرار میدهند تا در طول اقامتتان در این شهر ناشناس همراه و راهنمای شما باشد و با مهربانی تمام درخواست ها و امیال شما را برآورد سازد .
جذابیت و کشش تایلند « کشور لبخندها » در اینست که در آنجا کلمه مهمان نوازی فقط یک کلمه ساده نیست بلکه ...

پایان

مجله « این هفته » / شماره36 / مهرماه 1350

No comments:

امتیاز بدهید