Tuesday, July 29, 2008

رقاصه ايرانی

رقاصه برهنه ایرانی درپاریس
پدر ثروتمند استلا ،گیسوان بلند اورا 15 میلیون فرانک بیمه کرده است !
استلا رقاصه برهنه ایرانی که در کاباره «گریزی هورس »پاریس برنامه اجرا می کند .درسویس بزرگ شده و براحتی به پنج زبان صحبت می کند .
این روزها همه در پاریس از استلا ،استلای زیبای ایرانی ،رقاصه برهنه کاباره " گریزی هورس " و ماجرای عشق و دلدادگی وی و میشل پولنارف سخن می گویند و کسی نیست که چهره این دو شخصیت جهان نمایش پاریس را نشناسد .و هر کدام از آنها را بخاطر کاری که عرضه می کنند ،تحسین نکند .وقتی خبرنگاران برای اطلاع از کم و کیف عشق استلا و میشل پولنارف به سراغ استلا رفتند او گفت :«گاردا یای ساحره، ما را بیکدیگر معرفی کرد .او یکروز دستهای مرا در میان دست های میشل پولنارف گذاشت و گفت :باهم باشید ،شما برای هم ساخته شده اید .
بطوری که مطبوعات فرانسه می نویسند ،استلا ،دختر زیبای ایرانی که هر شب یک برنامه استریپ تیز کامل در کاباره گریزی هورس اجرا می کند .وقتی این جمله را بزبان می آورد از فرط حجب سرخ می شود و این با توجه به حرفه او واقعا عجیب است .
دقیقا هیچکس در پاریس نمی داند نام حقیقی این دختر چیست .ولی نام هنری او استلایا چولی است .155سانتیمتر قد دارد .دورکمرش 54 سانتیمتر است .ملیت ایرانی دارد و علامت مشخصه او گیسوان شب رنگ بلند اوست که بیش از یک متر طول دارند .
استلا یک رقاصه برهنه است و میشل پولنارف در همان نخستین شبی که او و برنامه اش را دید سخت شیفته و دلداده وی شد .
ظاهرا این عشق دو جانبه بود. استلا که اصرار دارد ایرانی بودن خود را همه جا برخ این و آن بکشد در مورد عشق خود به میشل پولنارف می گوید :مدتی بود که خیال می کردم در برابر عشق مصونیت پیداکردم چرا ؟چون دوسال پیش دچار شکست عشقی شدیدی شدم که ضربه روحی سختی بمن زد و چون عاشق ایرانی من ،من را از خود راند فکر کردم برای همیشه عشق را از دست داده ام ولی اشتباه می کردم .در نخستین شبی که با میشل بیرون رفتم متوجه اشتباه خود شدم و اعتراف می کنم که حالا من و او عاشق هم هستیم .
میشل پولنارف و استلا درست یکهفته بعد از آشنایی با یکدیگر،به یک سفر نسبتا طولانی به شرق رفتند و از ایران و الجزیره و مراکش دیدن کردند .این سفر آنها در حقیقت سفر آشنایی بود زیرا آنها باهم ازدواج نکرده اند .
استلا که در یک خانواده بسیار ثروتمند و سر شناس ایرانی بدنیا آمده است از لخت شدن در مقابل تماشاچیان خجالت نمی کشد وتاکنون عکس های لخت از او در مطبوعات زیاد چاپ شده است ،او تحصیلات خود را در بهترین مدارس و کالج های سوییس انجام داده و براحتی به پنج زبان صحبت می کند .او قبل از آنکه بعنوان یک رقاصه برهنه شروع بکار نماید رقص کلاسیک می کرد ودر یکی از فیلم های "سرجیو لئونه "فیلمساز ایتالیایی شرکت کرده است .
پدر استلا یک بازرگان بسیار ثروتمند ایرانی است .او گیسوان زیبای دخترش را بمبلغ پانزده میلیون فرانک بیمه کرده است .
یکی از دوستان میشل پولنارف به شوخی می گفت :بااین مبلغ بیمه ،معلوم نیست میشل جرات می کند مو های استلا را نوازش کند یا نه .
پایان
مجله سپید و سیاه /شماره 981/ 18 مرداد 1351

No comments:

امتیاز بدهید